Colecție: Livrare & Retur

Dreptul de Retur

Conform Ordonanței de Urgență Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanță, consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere și fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art.13 alin.(3) și art.14 din O.U.G Nr.34/2014, în termen de 14 zile începând de la ziua în care intră în posesia fizică a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.

  • Comanda trebuie achitată deja, pentru a beneficia de dreptul de retur în 14 zile calendaristice!
  • Echipamentele returnate trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate (cu etichetele intacte și documentele care le-au însoțit). Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobituri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesivă, intervenții neautorizate sau care au fost montate/instalate, etc.
  • Prevederile OUG 34/2014 se aplică doar consumatorului definit ca orice persoană fizică sau grup de persoane fizice constituite în asociații așa cum sunt definite la art. 2 pct. 2 OG 21/1992 privind protecția consumatorilor, republicată, cu modificările și completările ulterioare.


Returnarea Produselor

  1. Trimite un email la adresa climatis2021@yahoo.com
  2. Email-ul trebuie să conțină:
    1. Denumirea produsului
    2. Numărul facturii fiscale
    3. Numele tău și numărul de telefon
    4. Motivul returului
    5. Opțiunea de retur: schimb cu un produs diferit sau rambursare sumă
    6. Numărul contului bancar în care dorești să primești suma rambursată
  3. Asigură-te că produsul pe care vrei să îl returnezi îndeplinește condițiile de retur.
  4. După aprobarea cererii de retur, vom trimite curierul la tine să ridice produsul pe care vrei să îl returnezi.


Politica de Retur

Politica de retur prezentată mai jos se referă exclusiv la produsele comandate online și livrate prin curier.

  • Este recomandat ca produsele să fie returnate în ambalajul original. Acestea trebuie să fie în aceeași stare în care au fost recepționate. Nu pot face obiectul returului produsele care prezintă urme de utilizare sau montaj, care nu au toate accesoriile și etichetele intacte și nici cele care nu sunt prezentate împreună cu toate documentele care le-au însoțit: factură (se va prezenta în copie), chitanță de la curier (se va prezenta în copie), certificat de garanție, manual de utilizare (dacă există).
  • Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, urme de folosire excesivă sau intervenții neautorizate, astfel încât obiectul nu mai poate fi adus la conformitatea inițială prin reparare și scăderea contravalorii.
  • Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă lovituri, ciobituri, zgârieturi sau alte deficiențe de natură externă nesemnalate ca fiind defecte estetice în primele 48 de ore de la recepționarea produsului, în scris, împreună cu poze la adresa de email climatis2021@yahoo.com.
  • În cazul în care una sau mai multe componente ale produsului prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri sau alte deficiențe de natură externă, magazinul nostru își rezervă dreptul, în condițiile legii, de a accepta returul cu scăderea contravalorii respectivelor componente.
  • Toate cheltuielile de transport vor fi suportate de către client, inclusiv în cazul neacceptării returului sau a înlocuirii produsului.
  • În cazul în care returul îndeplinește condițiile, îți vom returna banii în contul specificat de tine în email-ul de retur sau pe card, dacă ai plătit cu cardul. Banii vor fi vizibili în contul sau pe cardul tău în maxim 14 zile calendaristice de la acceptarea returului. Cheltuielile bancare legate de transferurile de bani, inclusiv pentru plata cu cardul sau plata în rate, intră în sarcina clientului și vor fi scăzute din valoarea rambursului.